Medijske komunikacije UN

Univerzitetni študijski program 1. stopnje

Medijske komunikacije

Trajanje študija
3 leta
6 semestrov
Število vpisnih mest
60
Število ECTS točk
180
Pridobljeni naziv
diplomirani/a inženir/ka medijskih komunikacij (UN)

Študijski program združuje multidisciplinarna znanja in je v prvem letniku usmerjen v pridobivanje teoretične osnove, ki jo med študijem nadgrajujemo s praktičnimi znanji.

V program so povezana znanja s področij medijskih študij, komunikologije, oglaševanja in odnosov z javnostmi, grafičnega oblikovanja, vizualnega komuniciranja, fotografije, televizijske in video produkcije, računalništva in informatike.

Diplomanti študijskega programa Medijske komunikacije imajo raznolike kompetence in znanja o delovanju medijev, družbeni vlogi medijev in medijskih organizacij, dinamičnih in multimedijskih vsebinah, razumevanju tehnologije in poznavanju tehnike za avdio in vizualno produkcijo ter računalniško podprtih orodij za ustvarjalno delo na spletu, v aplikacijah ali drugih okoljih. V drugem letniku študenti izbirajo med smerema medijska produkcija in vizualna komunikacija.

Medijske komunikacije so študij sedanjosti za prihodnost. Mediji, podjetja in oglaševalske agencije potrebujejo ustvarjalne posameznike, ki združujejo multidisciplinarna znanja s področij priprave in produkcije vsebin, vizualne komunikacije in spletnih ali mobilnih orodij.

Na začetku kariere ni specialistov, zato je zelo pomembno, da mladi v kolektiv prinesejo široko osnovo znanje, ki ga skozi leta poglabljajo na izbranem področju. Prav to je osnovi namen našega študija – teoretsko in praktično znanje združiti z idejami in svežino vsake mlade generacije. Po izkušnjah in prejetih odzivih zaposlovalcev so takšni kadri vedno iskani in primerno cenjeni.

Mnenja naših študentov

Preberite zakaj so se odločili za študij na FERI in kakšni so njihovi vtisi.

Smer Medijske komunikacije je zelo raznolika, saj omogoča, da izboljšamo znanje na več medijskih področjih. Primerna je za čisto vse, ki jih veseli delo z mediji in se v prihodnosti vidijo kot ustvarjalci medijskih vsebin. Omogoča meni dve najpomembnejši stvari, in sicer da ob faksu pridobivam izkušnje tudi s študentskim delom, predvsem pa to, da ohranja razmerje med teorijo in praktičnim delom približno enako. Tako faks ni samo učenje, ampak ustvarjanje medijskih izdelkov, ki so videti odlično na portfoliu.

Smer, ki je primerna za vse ustvarjalce na medijskem področju.

Nina Planinšek
Te morda zanima še kak drug študijski program UM FERI?